5 Tips για ενδιαφέρουσες φωτογραφίες εταιρικών events

εταιρικά events φωτογράφιση εταιρικών events

5 Tips για ενδιαφέρουσες φωτογραφίες εταιρικών events

Εάν κινείστε στον χώρο των εταιρειών, σίγουρα θα έχετε συμματάσχει σε δεκάδες ή ακόμα και εκατοντάδες events έως τώρα. Τα περισσότερα δυστυχώς έχουν ένα κοινό: Δείχνουν βαρετά ύστερα στις φωτογραφίες. Όμως μια κακή φωτογράφιση εκδήλωσης, δεν βλάπτει μόνο το brand ή την ίδια την επιχείρηση. “Σαμποτάρει” και κάθε μελλοντική διοργάνωση που υπογράφει η συγκεκριμένη εταιρεία.

Φυσικά δεν είναι δική σας δουλειά να τραβήξετε τις λήψεις του εταιρικού πάρτι σας, του event λανσαρίσματος ή του συνεδρίου. Όμως, όσο πιο περιγραφικοί και αναλυτικοί είστε σχετικά με τους σκοπούς σας στον φωτογράφο που θα προσλάβετε, τόσο το καλύτερο για όλους. Δείτε παρακάτω κάποια δημιουργικά φωτογραφικά tips και χρησιμοποιήστε τα ως οδηγό στη συζήτηση που θα κάνετε με τον φωτογράφο σας, για να αποφύγετε έναν κλισέ και ανιαρό φωτογραφικό απολογισμό.

Tip 1: Ζητήστε φωτογραφίες που γεννούν το ενδιαφέρον

Εάν διοργανώνετε μια επαγγελματική εκδήλωση ή ένα καθιστό δείπνο, θα πρέπει ο φωτογράφος να δημιουργήσει ένα ενδιαφέρον κάδρο, να εκμεταλλευτεί αντισυμβατικές γωνίες και να χρησιμοποιήσει τον κανόνα της προοπτικής. Για παράδειγμα, εάν ο χώρος είναι διακοσμημένος με λουλούδια, μπορεί να εκμεταλλευτεί φωτογραφικά τη διάταξή τους στον χώρο, τη σύνθεση και τα χρώματά τους.

Εάν το εταιρικό event γίνεται σε κλειστή αίθουσα με τζαμαρία, μπορεί να περάσει έξω και να τραβήξει ως εξωτερικός παρατηρητής πίσω από το τζάμι. Κρατήστε λιγότερο χώρο στο άλμπουμ σας για συμβατικά κλικ που προκαλούν πλήξη και εμπλουτίστε το με εικόνες που ιντριγκάρουν.

Tip 2: Δώστε ελευθερία στον φωτογράφο

Οι φωτογραφίες των καλεσμένων των εταιρικών events λίγο-πολύ κινούνται στο ίδιο μοτίβο. Σε κάποιες από αυτές το υποκείμενο της λήψης, δηλαδή ο άνθρωπος, δεν γνωρίζει ότι τον φωτογραφίζουν και βγαίνει φυσικός. Σε άλλες ο φωτογράφος (αναγκαστικά πολλές φορές) στήνει τους καλεσμένους σε συγκεκριμένη πόζα, δίπλα-δίπλα ή να δίνουν χειραψία. Οι δεύτερες δείχνουν αφύσικες και επαναλαμβανόμενες και τα χαμόγελα των ανθρώπων πιο ψεύτικα.

Εάν οι καλεσμένοι σας δεν είναι αστέρες του Χόλιγουν, όλο αυτό είναι ανιαρό και ανέμπνευστο. Πριν αποφασίσετε να ζητήσετε από τον φωτογράφο σας τέτοιου είδους εικόνες, θυμηθείτε πως λύνοντάς του τα χέρια είναι πολύ πιθανό να σας εκπλήξει με την έμπνευσή του.

Tip 3: Αποφύγετε το πολύ φλας

Εάν η εταιρική εκδήλωσή σας δεν γίνεται μες στο σκοτάδι, καλό είναι ο φωτογράφος να αποφύγει πολλές λήψεις με φλας και να προτιμήσει την χρληση του φωτισμού του χώρου. Το τεχνητό φως “σκληραίνει” τα πρόσωπα και σαστίζει τον κόσμο που περνά καλά ή δικτυώνεται. Εκτός αυτού, θέλει μαεστρία από τον φωτογράφο να αποφύγετει το red-eye effect, όπου οι καλεσμένοι σας θα βγουν με κατακκόκινα μάτια στον φακό.

Tip 4: Αποφασίστε από πριν τι θα κάνετε τις φωτογραφίες

Θα τις προσθέσετε σε newsletter; Θα τις ποστάρετε στα social media; Θα δημιουργήσετε banner και διαφημίσεις; Θα τις στείλετε στον Τύπο; Φυσικά οι περισσότεροι εδώ θα απαντήσουν πως θέλουν φωτογραφίες “πασπαρτού”, που να ταιριάζουν παντού. Όμως αυτό δεν γίνεται για πολλούς τεχνικούς -και όχι μόνο- λόγους.

Μην αφήσετε το αποτέλεσμα στην τύχη ούτε τον φωτογράφο στο απόλυτο σκοτάδι. Δώστε του ένα brief από πριν σχετικά με το τι στοχεύετε να πετύχετε μέσω της εταιρικής εκδήλωσης και κυρίως για το που προορίζονται οι φωτογραφίες. Διασφαλίστε ότι το υλικό που θα σας έρθει μετά θα είναι αξιοποιήσιμο.

Tip 5: Εκμεταλλευτείτε τη στιγμή για marketing content

Δεν λέμε ότι οι λήψεις των ανθρώπων που προσέρχονται στον χώρο, των ομιλητών εν ώρα παρουσιάσεων και του after party είναι περιττές. Πολλά γκρο πλαν, δηλαδή κοντινά πλάνα σε πρόσωπα, δείχνουν από ενδιαφέροντα ως καθηλωτικά στη φάση του “μετά”. Όμως ειδικά αν μιλάμε για εκδήλωση λανσαρίσματος, η στιγμή είναι ιδανική για να τραβήξετε κάποιες αφηρημένες λήψεις που κάνουν φόκους στο προϊόν και όχι στους καλεσμένους. Με άλλα λόγια, το πεδίο ευνοεί τη δημιουργία διαφημιστικού υλικού (marketing content).

Επίσης, εκμεταλλευτείτε την προσέλευση για γενικές φωτογραφίες του πλήθους χωρίς συγκεκριμένη εστίαση. Ενημερώστε τον φωτογράφο σας ότι θέλετε κάποιες αφαιρετικές λήψεις από το εταιρικό event και αφήστε τον να κάνει τα... μαγικά του.

Αναζητήστε τον επαγγελματία φωτογράφο της εταιρικής εκδήλωσής σας εδώ. Αφήστε τους καλεσμένους σας να τραβήξουν οι ίδιοι τις πόζες τους κλείνοντας ένα fun διαδραστικό & trendy Photo Booth!

Διαβάστε ακόμα:

Μοιραστείτε το: 

Δημοφιλή Άρθρα